ON Dijital Bankacılık’ta masraf yok!

ON Dijital Bankacılık İle Para Transferlerinde Masrafsız İşlem Keyfi!

İSTANBUL (İGFA) – 7 Ocak 2025 tarihi itibarıyla yürürlüğe giren düzenleme ile bankalar arasında gerçekleştirilen para transferlerinden alınacak işlem ücretleri artmış durumda. Farklı bankalar arasında gerçekleştirilen EFT işlemlerinin ücretleri gönderilen tutara göre değişiklik gösterecek şekilde güncellendi. Ayrıca, güncelleme ile birlikte alınacak masraf ücreti aralıkları da genişletildi.

Her geçen gün kullanıcı sayısını arttıran dijital bankaların sunduğu pek çok avantajdan biri de müşterilere masrafsız işlem imkanı tanımalarıdır. Türkiye’de öne çıkan dijital bankacılık platformlarından biri olan Burgan Bank’ın ON Dijital Bankacılık hizmeti, “Dünya döndükçe EFT ve FAST ücreti yok!” sloganı ile kullanıcılarına masrafsız bankacılık deneyimi sunmaya devam ediyor.

ON Dijital Bankacılık ile 0 TL Masraf, 53 Milyon TL Tasarruf!

ON Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Halil Özcan, hızlı ve kolay işlem yapma imkanı, 7/24 hizmet ve cazip kampanyalar ile rekabetin yoğun olduğu Türkiye bankacılık sektöründe kısa sürede 1 milyon müşteriye ulaştıklarını belirtti. Özcan, müşteri odaklı yaklaşımları ve rahat bankacılık prensipleri sayesinde başarılı olduklarını dile getirerek şunları söyledi: “Dijital bankacılığın getirdiği maliyet avantajlarını müşterilerimize yansıtarak sadece avantajlı ürünler ve kampanyalar sunmakla kalmıyor, aynı zamanda ücretsiz Havale, EFT ve FAST imkanı sağlıyoruz. Müşterilerimize sadece para transferlerinde değil, genel olarak sağladığımız faydaya baktığımızda, bugüne kadar ON Dijital Bankacılık kullanıcıları para transferlerinde hiçbir ücret ödemeden 53 Milyon TL’nin üzerinde tasarruf ettiler ve bu rakam giderek artmaya devam edecek.”

Related Posts

İşsizlik Sigortası Fonu bir önceki yıl prim gelirlerinin oranı yüzde 50’ye çıkarıldı

İşsizlik Sigortası Fonu bir önceki yıl prim gelirlerinin oranı yüzde 50’ye çıkarıldı

Yer: Balıkesir… Sıfır aldığı araçtan 1 yıl sonra ses gelmeye başladı! Servise götürünce hayatının şokunu yaşadı

Bir kişi 2023 yılında piyasada çok talep gören Çinli bir markanın SUV aracını satın aldı. Aracı 1 yıl kullandıktan sonra fren sisteminden gelen ses nedeniyle Balıkesir’de aracı servise götürdü. Servisten aldığı yanıtla hayatının şokunu yaşayan kişi soluğu Tüketici Hakem Heyeti’nde (THH) aldı. Tüketici Hakem Heyeti’nden dikkat çeken bir karar çıkarken, firma karara itiraz ederek tüketiciye dava açtı. Mahkeme ise yaşanan uyuşmazlığa son noktayı koydu. İşte detaylar… 

Mavi Vatan’a Türk imzası: 200 asker, 2 helikopter ve 41 bin beygir güçle yola çıkıyor

Adını, kahramanlık destanlarının yazıldığı Çanakkale topraklarından alan TCG Gelibolu (F-493), teknik kapasitesi, yerli savunma sistemleriyle güçlendirilmiş altyapısı ve 200 kişilik mürettebatıyla Türk donanmasının en güçlü unsurlarından biri olarak …

En güvenilir arabalar açıklandı: Tesla ve Volvo’yu rakip tanımadı, zirveye yerleşti

Güvenlik denince akla ilk gelen markalardan Volvo, bu kez zirvede değil. ABD’de sigorta şirketlerinin desteklediği bağımsız kuruluş IIHS’in yaptığı araştırma, Volvo’dan daha güvenli bir otomobil markasını ortaya koydu. İşte 2025’in en güvenli …

İŞKUR açıkladı: İşte Türkiye’de en çok aranan 10 meslek

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, ocak-haziran döneminde 759 bin 945 kişinin işe yerleşmesine aracılık ettiklerini belirterek, “İş gücü piyasasının dinamiklerine ve tespit ettiğimiz ihtiyaçlara yönelik adımlarımız ile ülkemizin …

AB ülkelerine dev ihracat! Tam 13 bin 461 ton iç fındık

Tarım ve Orman İl Müdürlüğünün paylaştığı tarımsal faaliyet verileri açıklamasında, fındık üretimi ve ihracatında önemli yere sahip Düzce’nin ocak-haziran aylarındaki dış satımının büyük bölümünü işlenmiş iç fındığın oluşturduğu belirtildi. Önceki …